Throwback Thursday: Lizzie McGuire

Gepubliceerd mei 7, 2015 door pinkpassionbytamara

image

Lizzie McGuire.. Wie keek dat vroeger nou niet? Ik hoorde laatst een nieuw liedje van Hillary Duff (scroll zo maar naar beneden.. 😉 ) en vroeg me af hoe het nou met de castleden ging. Ik heb een heel leuk artikel online gevonden, waar je de belangrijkste castleden op terug kan vinden. Ik vond het erg leuk om te lezen!
Klik hier voor die site.

Ik hoorde dus het nieuwste liedje van Hillary: Sparks. Het is een onwijs catchy liedje die de hele tijd in je hoofd blijft zitten. En er komt een clip van binnenkort! 🙂

Toen ik verder keek op Youtube ontdekte ik All About You. Dat is ook al zo’n lekker nummer!

Tot slot deel ik nog het liedje Chasing The Sun met jullie. Een echt zomers liedje met een hele originele clip!

Keek jij vroeger ook naar Lizzie McGuire? En wat vind je van Hillary’s muziek?

Bron foto

Geef een reactie

