Hema Easy Shine Lipbalm Rood

Gepubliceerd mei 8, 2015 door pinkpassionbytamara

image

Zoals jullie ongetwijfeld weten, ben ik een enorme fan van de Hema Easy Shine Lipbalms. Ik heb er al eerder drie gereviewd (klik hier voor de review), en wilde dolgraag één van mijn favoriete kleuren met jullie delen.

image

Deze lippenbalsem met rode kleur gebruik ik al een tijdje. Vandaar dat ik het nummer van de balm niet meer weet (die zat namelijk op de verpakking eromheen). Het is in ieder geval de meest rode kleur in de Easy Shine serie. Zoals alle andere kleuren zit hij heerlijk, blijft hij redelijk lang zitten en droogt de balm je lippen niet uit.

image

De lipbalm is voor een rode kleur goed draagbaar. Natuurlijk moet je rood wel willen dragen, maar once you wear it is het een echte blikvanger. Een heerlijke kleur dus voor een zacht prijsje!

De Easy Shine Lipbalms zijn te koop voor €3.50 bij Hema.

5 reacties op “Hema Easy Shine Lipbalm Rood

  • Geef een reactie

