Mani Monday met Hema Long Lasting Nailpolish nr. 835

Gepubliceerd mei 11, 2015 door pinkpassionbytamara

image

In mijn vorige Mani Monday met de Long Lasting Nailpolish van Hema (kleur 841, fris groen) was ik enorm enthousiast over de kleurintensiteit en houdbaarheid van de Long Lasting nagellak. Hema maakt namelijk goed dekkende nagellakken die er ook nog eens heel zomers uitzien. Omdat ik niet alleen maar van groen houd (ook al is dat mijn lievelingskleur) probeerde ik ook deze hemelsblauwe kleur.

image

Ik draag hier 2 laagjes nagellak

Hemelsblauw is een naam die je voor heel veel tinten blauw kan gebruiken. Nr. 835 uit de Long Lasting Nailpolish serie kun je het beste omschrijven als: geen lichtblauw, geen donkerblauw, redelijk glanzend met een kleine vale ondertoon. Het is echt een kleur waar je van moet houden, maar als je de kleur op de foto hierboven mooi vindt, kan ik je deze zeker aanraden!

Hema Long Lasting Nailpolish, nr. 835 is te koop bij Hema voor €2.50.

Eén reactie op “Mani Monday met Hema Long Lasting Nailpolish nr. 835

  • Geef een reactie

