My Life In 20 Questions Tag

Gepubliceerd mei 12, 2015 door pinkpassionbytamara

My Life In 20 Questions? Ik ben benieuwd of je in relatief weinig vragen zoveel te weten kan komen van iemand.. Ik zag dat Vera van VersusA de tag ook had gedaan en het leek me leuk hem in te vullen!

1. Favoriete kleur?
Mijn favoriete kleur is altijd al groen geweest. Zolang het maar geen donkergroene of mosgroene kleur is vind ik het mooi.

2. Favoriet getal?
11! Misschien is dat wel het gekkengetal, maar dan wel mijn gekkengetal!

3. Droombaan?
Op dit moment weet ik nog helemaal niet wat mijn droombaan is. Ik heb eigenlijk altijd naar rechten of iets in die richting gekeken, maar nu is alles ook weer anders.. Dat weet ik dus nog niet!

4. Waar zie jij jezelf wonen in je eentje/op jezelf?
Als ik helemaal ergens alleen zou moeten wonen zou ik een appartement in de stad fijn vinden. Lekker dicht bij alle winkels! 😉

5. Favoriete manier om te reizen?
Dat is met stip op nummer 1 de auto. Helaas moet ik minimaal nog een maandje geduld hebben, want dan ga ik voor de tweede keer afrijden. Hopelijk gaat het dan lukken en hoef ik nooit meer door wind, regen of storm te fietsen!

6. Wat doe je graag in je vrije tijd?
Als ik niet hoef te werken, blog ik. Ik heb twee banen, en naast die banen is het maar net mogelijk deze blog dagelijks te updaten. En dat doe ik ook heel graag! Als ik dan toch nog een gaatje vrij heb, houd ik van shoppen en een goed boek lezen.

7. Favoriete kledingwinkel?
Zonder twijfel is dat de C&A. Vooral bij de afdeling Clockhouse kan ik heel goed slagen.

8. Van wie/welke band zou je graag een concert bijwonen?
Nou, daar komt ‘ie:
Miley Cyrus
Selena Gomez
Demi Lovato
Ariana Grande
Katy Perry
Etc…
Beetje veel misschien?

9. Favoriete thee?
Ik heb geen favoriete thee. Elke dag probeer ik weer een andere smaak te drinken, dus allemaal??

image

10. Verzamel je iets?
Ik heb ooit meegedaan aan de Diddl-verzamelwoede die toen heerste. Sinds die tijd heb ik eigenlijk niets meer verzameld.

11. Ik kan niet slapen zonder…
Een bed. Dat is voor mij het enige antwoord denk ik..

12. Als je 1 miljoen euro helemaal voor jezelf kreeg, wat zou je er dan mee doen?
Ik zou in eerste instantie gaan sparen. Het zou in ieder geval geen goed idee zijn om alles te gaan uitgeven als je nog niet precies weet waaraan je dat wilt doen. Ik zou er eerst rustig over nadenken.

13. Favoriete make-up merk?
Dat zijn Essence en Catrice. Niet alleen zijn ze low budget, de make-up is ook steeds meer high quality met mooie verpakkingen. Het gaat de goede kant op!

14. Favoriete lekkernij?
ALLES met chocolade!

15. Favoriete seizoen?
Dat is de lente. Het weer wordt beter, iets warmer en minder regen, zonder dat er gelijk een hittegolf ontstaat. Perfect!

16. Slaap je met je deur open of dicht?
Ik heb mijn deur eigenlijk altijd dicht..

17. Waarom ben je begonnen met bloggen?
Ik was al een tijdje een aantal beautyblogs aan het volgen. Op een gegeven moment ging ik me goed inlezen over wat het inhoudt om een eigen blog te maken en onderhouden en heb ik de stap gezet. Ik hecht altijd veel waarde aan online reviews van producten, omdat je zo zonder reclame te weten komt hoe iets werkelijk uitvalt. Dat wilde ik ook graag gaan doen; een onafhankelijk oordeel geven, waar mensen (hopelijk) wat aan hebben!

18. Heb je een abonnement op (een) tijdschrift(en)?
Nee, maar ik koop de Hitkrant wel regelmatig!

19. Wat deed je afgelopen nacht om 00:00 uur?
Ik geloof dat ik toen nog lag te lezen in het boek dat ik nu lees: Carrie van Stephen King.

image

20. Favoriete parfum?
Dat is Purr van Katy Perry! Het is een heerlijke zoete geur, die nu helaas op is! 😦

Dit was alweer een onwijs leuke en lange TAG om te doen! Ik moest soms zeker goed nadenken over de antwoorden die ik gaf! Ik geef de TAG door aan Heike van ohmyworldinwords.wordpress.com. Succes Heike!!

Bron foto Diddl
Bron foto Purr

Geef een reactie

