Essence Cinderella Highlighter Powder Limited Edition

Gepubliceerd mei 13, 2015 door pinkpassionbytamara

image

Zoals je al in mijn shoplog kon lezen, was ik gevallen voor de charmes van de Cinderella collectie van Essence. Er is namelijk niet alleen maar een prachtige blush uitgebracht (review), maar ook een hele mooie highlighter met reliëf! Het ziet er allemaal wonderschoon uit!

image

Cinderella Highlighter Powder, nr. 01 The Glass Slipper

Het patroontje van het poeder is toch prachtig!? Lichtroze roosjes glinsteren je tegemoet. Deze highlighter wilde ik dolgraag gebruiken, ook al zou ik de roosjes daar mee uitvagen..

image

De swatch maakte twee dingen duidelijk. Het eerste was de overvloed aan glans. Het glimmende poeder glanst als een tierelier en daarom heb je er maar relatief weinig van nodig. Maar ik ontdekte ook een minpunt. Het poeder brokkelt enorm af door de zachte textuur, verspreidt niet gemakkelijk over de huid en is ook niet zuinig in gebruik. Ik had alleen voor deze swatch al bijna een roosje uitgeveegd!

image

Normaal kun je nooit goed een foto van highlighter maken. Maar nu zie je duidelijk hoe goed hij werkt! De glans is lekker koel en past prima bij de blush uit de collectie. Let alleen wel op de hoeveelheid product die je gebruikt. Je kunt namelijk heel gemakkelijk te veel op je kwast strijken!

De Cinderella Highlighter van Essence is dus een prima highlighter. Als je een avondje uitgaat is hij heel geschikt. Voor overdag zou ik sneller kiezen voor een iets subtielere highlighter.

De Essence Cinderella Highlighter Powder is te koop bij Kruidvat en Trekpleister voor €3.39.

Eén reactie op “Essence Cinderella Highlighter Powder Limited Edition

  • Geef een reactie

