Shoplog Hema Make-Up and Caring

Gepubliceerd mei 15, 2015 door pinkpassionbytamara

Ja hoor! Ik kon het weer niet laten om wat prachtige make-up spulletjes en crèmpjes mee te nemen bij Hema.. Lees je mee wat ik allemaal nog ga reviewen?

image

Hema Retractable Powder Brush Pink, €4.50
Hoe handig is het om een kwast mee te kunnen nemen op reis zonder dat de haren uit elkaar gaan staan? Omdat ik zo’n kwast nog zocht koos ik voor een basic powder brush met een roze kleur!

Hema Eyebrow Gel, €3.75
Om mijn wenkbrauwen te fixeren gebruik ik altijd een gel. Mijn oude gel was op en bruin verkleurd, dus was het tijd voor een fris exemplaar!

Hema Fabulous Fluid Lipstick, €4.50
Zoals ik al eerder merkte bij deze review van de Fabulous Fluid Lipstick nr. 07, zijn dit hele fijne lipproducten. Daarom koos ik ervoor om er tòch nog één mee te nemen (wat een mooie roze kleur!).

image

Hema Nail Hardener Extra Strong, €3.50
Helaas zijn mijn nagels door al het lakken niet zo sterk meer. Ik hoop dat door deze nail hardener mijn nagels wat minder snel breken!

Hema Base Coat, €2.50
Ik gebruik nu ook een base coat van Hema die er uitziet als een wittige substantie. Hij werkt prima, maar een kleurloze base coat lijkt me fijner. Ik ben benieuwd hoe deze me bevalt!

image

Cadeauset Hema Hand Cream, €6.00
Laatst reviewde ik al een tube met heerlijk geurende hand crème van Hema. Helaas is die nu bijna op! 😦
Toen ontdekte ik dit pakketje met 3 verschillende tubes met hand crème, en besloot hem mee te nemen om alle geuren te gaan testen!

Wow, wat een leuke nieuwe spulletjes allemaal! Ik ben benieuwd naar de kwaliteit ervan!

4 reacties op “Shoplog Hema Make-Up and Caring

Geef een reactie

