Max & More Cosmetic Beauty Brushes

Gepubliceerd mei 17, 2015 door pinkpassionbytamara

image

In mijn Beauty Shoplog bij Action liet ik je al zien dat ik een complete kwastenset had gekocht voor maar €1.29 (!). Ik vroeg me af of de kwaliteit voor die prijs wel goed zou zijn..

image

De poederkwast is veruit de beste van het stel. Hij neemt het poeder heel goed op en verspilt geen product. Ook kun je er ondanks de beperkte grootte het poeder goed mee aanbrengen.
De wimperborstel/kam is een beetje ongelijkmatig gesneden wat betreft de plastic haren. Maar hij werkt wel prima!

image

Toen ik de kwasten uit de verpakking trok kwamen er heel wat haren uit bij de oogschaduw kwast! Dit viel me zwaar tegen!
Er zit een eyelinerkwast bij (links) die een beetje te dik is voor eyeliner. Maar voor het bijtekenen van de wenkbrauwen werkt hij super goed!
De creasekwast (rechts) brengt donkere oogschaduw goed aan in je crease. Hier is niets van te zeggen!

image

Ik was benieuwd hoeveel haren de oogschaduwkwast kwijt zou raken als je de losse haren er uit bleef trekken. Er gingen er best wat uit, maar op een gegeven moment stopte het “verharen” gelukkig. Daarna bleef er een soepel kwastje over waar niets aan te zien was. En hij werkte op zich ook prima. Ik vond alleen wel dat hij de oogschaduw een beetje in het rond strooide. Daarom zou ik liever voor een andere oogschaduw kwast kiezen.

De Max & More Cosmetic Beauty Brushes zijn voor €1.29 te koop bij Action

Eén reactie op “Max & More Cosmetic Beauty Brushes

  • Geef een reactie

