Mani Monday met Essence Cinderella Nail Polish nr. 03 Prince Charming

Gepubliceerd mei 18, 2015 door pinkpassionbytamara

image

Deze hemelsblauwe nagellak van Essence draagt de naam Prince Charming. Toen ik deze nagellak in het Limited Edition schap zag staan van Essence (zie mijn shoplog) liet ik mij meenemen op het witte paard en bracht deze nagellak mee naar huis.
Essence belooft met deze lichtblauwe nagellak een hoog dekkende metallic laag te creëren. Ik ben benieuwd!

image

Op deze foto draag ik twee laagjes nagellak en heb ik de Kruidvat Care & Repair Pen gebruikt (dat is dus dat glimmende laagje olie)

Helaas vallen me een paar minpuntjes op aan deze nagellak. Ten eerste vind ik de substantie best stroperig. Het kwastje is al redelijk dik, en met de stroperige lak kun je gewoon niet netjes lakken. Onhandig!
Ook brengt de nagellak heel streperig aan. Ondanks dat de dekking met twee lagen prima is, zijn de strepen nagellak goed zichtbaar op je nagels.
Erg jammer dit, want over de kleur ben ik zeker te spreken!

Essence Cinderella Nail Polish, nr. 03 Prince Charming is te koop voor €1.99 bij Kruidvat en Trekpleister.

Eén reactie op “Mani Monday met Essence Cinderella Nail Polish nr. 03 Prince Charming

Geef een reactie

