Kruidvat Actie: Maybelline 1 + 1 Gratis!

Gepubliceerd mei 20, 2015 door pinkpassionbytamara

Ik ontdekte gisteren een hele gave actie van Kruidvat waar ik echt wat aan heb: 1 + 1 gratis op het hele assortiment van Maybelline make-up! Ik kocht daarom twee items die op mijn wishlist staan, en die ik natuurlijk nog ga reviewen!

image

1. Maybelline Master Precise Liquid Eyeliner, €9.49
Deze eyeliner is zo ontzettend precies en intens zwart dat ik blij was hem met zo’n enorme korting te kunnen kopen. Sterker nog, hij was nu gratis! 🙂
2. Maybelline Super Stay 14HR Lipstick nr. 110, Neverending Pink, €12.99
Over deze lipstick heb ik hele positieve verhalen gehoord. Hij zou goed blijven zitten en erg fijn zijn. Dat wil ik graag zelf even uitproberen!

De Kruidvat actie van alle Maybelline make-up 1 + 1 gratis geldt vandaag en morgen nog (dus t/m 21 mei 2015)

Geef een reactie

