Essence Cinderella Eyeshadow Palette

Gepubliceerd mei 21, 2015 door pinkpassionbytamara

image

Zoals je al een beetje kon zien aan mijn Cinderella Shoplog was ik erg enthousiast over deze lang verwachte collectie. Vandaag is het dan tijd voor het laatste item wat ik in mijn bezit heb: het eyeshadow palette!

image

Essence Cinderella Eyeshadow Palette nr. 01 It’s More Than I Ever Hoped For

Deze kleuren komen terug in de hele collectie. Ze zien er aan de ene kant heel elegant uit met de linkerhelft vol met glans, maar aan de andere kant zie je meer donkere tinten waarmee je schaduw kunt creëren. De hemelsblauwe kleur doet me denken aan de Prince Charming Nagellak die ik maandag reviewde. Mooi!

Swatch zonder flits:

image

Swatch met flits:

image

Helaas blijken de vier lichtste kleuren een beetje weg te vallen. Met de flits zie je wel alle glitters mooi zitten, maar voor de echte kleur moet je bij de twee blauwe oogschaduws zijn. Als je die vier kleuren zo ziet betekent dat meestal dat ze in een ooglook behoorlijk wegvallen..

image

En helaas is dat ook het geval! De kleuren pakken eigenlijk niet en ondanks de shimmer en schattige uitstraling die je ermee creëert had ik meer verwacht!
De ooglook maakte ik zo:
-De lichtste kleur als highlighter op het wenkbrauwbot en in de binnenste ooghoek
-De asgrijze tint over het hele bewegende ooglid en daarboven. Ook nog onder de onderste wimperrand (eerste gedeelte)
-De roze tint in het midden op het bewegend ooglid
-Paars daar weer naast richting de buitenste ooghoek
-Hemelsblauw in de buitenste ooghoek en in de crease geblend
-Donkerblauw onder het laaste gedeelte van de onderste wimperrand

Het oogschaduw palette is dus geschikt om een prima ooglook mee te maken, maar ik moet zeggen dat ik meer had verwacht..

Het Essence Cinderella Eyeshadow Palette nr. 01 It’s More Than I Ever Hoped For is te koop voor €3.89 bij Kruidvat en Trekpleister.

Geef een reactie

