Hema Gift Set Hand Cream

Gepubliceerd mei 23, 2015 door pinkpassionbytamara

image

Ik noemde ze al in mijn shoplog, de hand crèmes van Hema. Ze zien er hartstikke leuk uit, en zijn ook verkrijgbaar in een gift set! Los kosten ze €3 per stuk, maar voor €6 heb je er drie in een setje. Daar ging ik natuurlijk voor!

image

Laat ik beginnen met het beschrijven van de geuren:
Flora bevat jasmijn en orchideeën. De orchideeën ruik je heel sterk terwijl de jasmijn helemaal niet opvalt. De geur is bloemig en erg vrouwelijk. Deze crème is mijn favoriet.
Cedar bevat amber en musk. Ik herken er eerder echte planten in (zou dat door de naam komen?) en waan me in een bos vol ceders. Cedar ruikt erg fris en blijft lang hangen.
Linen bevat mimosa en violetjes. Deze crème ruikt heel neutraal en is daardoor altijd draagbaar. Linen ruikt kruiderig en bloemig en die geur vervaagt snel. Deze crème is alles behalve zoet.

image

Wat betreft textuur zijn alle crèmes hetzelfde. Ze smeren heel goed uit en trekken best snel in. Ze irriteren je huid niet ondanks al het parfum en zijn handig mee te nemen door het slanke flesje.

Ben je dus nog op zoek naar een originele hand crème? Dan heb ik hier een tip voor je!

Deze Gift Set Hand Cream is te koop voor €6 bij Hema. Ze zijn ook los verkrijgbaar voor €3 per stuk.

Geef een reactie

