Hema Retractable Powder Brush Pink

Gepubliceerd mei 27, 2015 door pinkpassionbytamara

image

Een kwast meenemen op reis is niet altijd het grootste succes. Of hij overleeft het niet omdat alle haren alle kanten op gaan staan, of je (toilet)tas komt helemaal onder het poeder te zitten.
Ik zocht nog een oplossing voor dit probleem en vond die in deze Retractable Powder Brush van Hema! Zie deze shoplog voor deze kwast en nog meer handige dingetjes..

image

Ik moet eerlijk toegeven dat ik een beetje werd afgeleid door de roze kleur. Die vind ik namelijk super leuk en het fleurt de kwast echt op!
De kwast zelf werkt ook heel handig. Je haalt het dopje er af en je kunt de kwast er zo uitschuiven en gebruiken.

image

De haren zijn erg stug en staan ook redelijk wild. Toch verbaasde de kwast mij door de goede werking. Hij pakt het poeder namelijk goed op zonder verspilling en brengt het zeer geconcentreerd aan. Met zulke kwasten werk ik het liefst en deze is dus perfect! De haren prikken wel een beetje, maar voor de rest heb ik geen negatieve puntjes kunnen vinden.
Dit is dus zeker een aanrader!!

De Retractable Powder Brush Pink is te koop bij Hema voor €4.50

Geef een reactie

