Catrice Nomadic Traces Longlasting Eyeliner Pen

Gepubliceerd mei 28, 2015 door pinkpassionbytamara

image

Heb jij de nieuwste Limited Edition lijn al gezien van Catrice? Dat is de Nomadic Traces collectie met prachtige producten die in het teken staan van de aarde. Mooie donkere en warme tinten kun je er zeker in terugvinden! Ik reviewde kort geleden al de Catrice Nomadic Traces Matt Bronzer en die gebruik ik nu met veel plezier. Zou dit zwarte kohlpotlood ook zo’n fijn product zijn?

image

Catrice Nomadic Traces Longlasting Eyeliner Pen, nr. C01 Leap In The Dark

De eyeliner pen heeft al een groot pluspunt mee: hij is uitdraaibaar. Bijslijpen is op zich geen groot probleem, maar als het potlood er gewoon uit te draaien valt ben ik al blij. Ach ja, gemakzucht? 😉

image

Dit is het best gepigmenteerd kohlpotlood wat ik ooit heb gezien! Het stiftje is heel zacht en voelt haast een beetje crème-achtig. Hierdoor brengt hij diepzwart aan en trek je gelijk een diepzwarte lijn. Nog een pluspunt!

image

Normaal gesproken krijg ik nooit een goede zwarte lijn op het bewegend ooglid met kohlpotlood. Ik grijp toch altijd weer naar de vloeibare eyeliner. Maar nu kan ik de eyeliner pen van Catrice ook nog op een andere plek dan de waterlijn aanbrengen! En hoe! Je trekt er met gemak een intens zwarte lijn mee zonder al te veel knoeien. Ik ben hier dus heel enthousiast over!

Ben je nog op zoek naar een goede eyeliner die een intens zwarte lijn trekt? Dan is de Catrice Nomadic Traces Longlasting Eyeliner Pen, nr. C01 Leap In The Dark een aanrader voor jou! Hij is te koop voor €2.99 bij Kruidvat en Trekpleister.

Geef een reactie

