15 Dingen die niemand vraagt TAG

Gepubliceerd juni 2, 2015 door pinkpassionbytamara

Op Versusa.nl kwam ik de 15 dingen die niemand vraagt tag tegen. In deze tag worden 15 random vragen gesteld die over de meest aparte dingen gaan! Lees mee!

1. Slaap je met de deuren van je kledingkast open of dicht?
Mijn kledingkast is altijd gesloten (ja, oké dan, tenzij ik er wat uit haal..). Het lijkt me een raar idee de deuren open te laten staan en dan te gaan slapen!

2. Neem je mini flesjes shampoo e.d. mee uit hotels?
Ik ben veel te braaf om te stelen! 😉 Nee, dat vind ik eigenlijk niet kunnen!

3. Heb je ooit een straatnaam bord gepikt?
Hahahaha nee hoor! Wat zou ik daar nou weer mee moeten? Aan de muur hangen?

4. Gebruik je to-do lijstjes?
Ik kan niet zonder! Elke dag kijk ik in mijn agenda, houd ik de kalender bij en maak ik to-do lijstjes. Er staat gewoon te veel op om zelf te kunnen onthouden!

5. Heb je sproeten?
Nee, sproetloos!

6. Heb je ooit in de bosjes geplast?
Wow, goede vraag! 😉
Ik houd het nog liever wat langer op dan in het openbaar de bosjes in te gaan met kans op ontdekking..

7. Hoe groot is je bed?
Veel te klein heb ik het idee!

8. Ben je lui?
Ik heb wel eens luie momenten. Maar over het algemeen heb ik te veel te doen om zomaar even lui te zijn en alle dingen te laten voor wat ze zijn.

9. Is er iets waar je je nu aan irriteert?
Ik zou graag mijn boek over het oude Rome uitlezen dat er al een jaar ligt ofzo.. But in my defense, het is wel een mega groot boek!

10. Kauw je op potloden en pennen?
Dat heb ik nog nooit gedaan. Ik vind het ook geen lekker idee. Volgens mij heb je dan allemaal houtsnippers in je mond!!

11. Heb je bij de padvinders gezeten toen je klein was?
Hahaha het idee alleen al! Nee, ik ben niet zo’n nature-lover in de zin van kamperen etc.

12. Kijk je nog wel eens naar tekenfilms?
Nu kijk ik daar echt niet meer naar, maar vroeger wel! Tom & Jerry, Spongebob, Rocketpower, Johnny Bravo, The Powerpuff Girls en ga zo maar door. Ik heb genoeg gekeken!

13. Tel je de treden als je de trap oploopt?
13 Treden hebben we op de trap. Het feit dat ik dat weet zegt op zich al genoeg..

14. Dans je wel eens als er geen muziek te horen is?
Nee hoor. Of wordt er hier zo’n silent disco bedoeld??

15. Weet je hoe je het oliepeil van een auto moet checken?
Jup, dat weet ik zeker! Mijn rij-examen staat voor de deur (echt, heel erg snel al) en dan is het handig het de examinator wel te kunnen vertellen als hij er om vraagt!

Dit was weer een bijzondere tag om in te vullen! Het is nu jouw beurt Heike (van ohmyworldinwords.wordpress.com), succes!

Geef een reactie

