Rexona Aloë Vera Fresh Deospray

Gepubliceerd april 1, 2015 door pinkpassionbytamara

image

Aloë Vera Fresh. Bij deze geur verwachtte ik een heerlijk frisse geur die toch goed zou beschermen. Aloë Vera is namelijk een luchtje wat vaker in deodorants gebruikt wordt, en die vind ik altijd lekker ruiken! Zou Rexona een lekkere geur goed gecombineerd hebben met voldoende bescherming?

image

Ik was gelijk enthousiast over de verpakking. Door de groene plantjes op de zijkant kreeg ik al het idee dat het een ‘groen-ruikende’ deodorant moest zijn. En dat klopte ook! De geur lijkt nog het meest op een binnentuin gecombineerd met de bekende lucht van Aloë Vera. De geur ruik je de hele dag door en dat vind ik ook absoluut niet erg. De frisheid van de spray verraste mij zeker!

image

De bescherming van Rexona is gewoon goed. Ik heb tot nu toe nog geen last gehad van nare luchtjes. Het enige wat ik om me heen ruik is dus die binnentuin! 😉
Er zit geen alcohol in de deospray, en de deodorant is uitgerust met het Motionsense systeem. De deodorant treedt dus in werking wanneer je wat actiever wordt. Ideaal!

De Rexona Aloë Vera Fresh deodorant is een aanrader! Hij is te koop bij de drogist vanaf €2.29.

Eén reactie op “Rexona Aloë Vera Fresh Deospray

  • Plaats een reactie